Główna » Wydarzenia » X jUBILEUSZOWA Narciarska pielgrzymka Beskidzką Drogą Św. Jakuba
X jUBILEUSZOWA Narciarska pielgrzymka Beskidzką Drogą Św. Jakuba
DODANO: 24.02.2020

X JUBILEUSZOWA Pielgrzymka Narciarska
Beskidzką Drogą św. Jakuba (1-2 Luty 2020) – już za nami

Pielgrzymi rozpoczęli pielgrzymkę mszą św. w Sanktuarium Św. Jakuba w Szczyrku odprawioną przez
kustosza Sanktuarium , proboszcza szczyrkowskiej parafii , księdza Andrzeja Loranca.
Po uczczeniu relikwii świętego , autokarem przejechaliśmy do Jaworza Nałęża skąd wyruszyliśmy
w drogę . Po kilku godzinach wspinaczki dotarliśmy na szczyt gdzie ośnieżonym szlakiem dotarliśmy
do Rancza na Błatniej .
Wieczorem przybył do nas wraz z kilkuosobową grupą skuterowców ks Kustosz by w sobotni wieczór
odprawić dla nas mszę św. niedzielną.
Podczas mszy św nie zapomnieliśmy w modlitwach o wieloletnim uczestniku naszych Narciarskich
Camino Andrzeju Popowiczu , który zakończył już swoje pielgrzymowanie do domu Ojca.
Swoją modlitwą otoczyliśmy również wyprawę w Himalaje   Jacka Czecha  , który również wielokrotnie
pielgrzymował z nami po naszym Beskidzkim Camino.
Wieczorem wspólne kolędowanie – później szanty , piosenki harcerskie , rajdowe i wiele innych…..
Niedziela – śniadanie i wyjście na dalszą wędrówkę .
Przez Klimczok i Sanktuarium Matki Bożej Na Górce dotarliśmy do Kościoła  parafialnego w Szczyrku.
Tam członkowie Bractwa Św. Jakuba ze Szczyrku czekali na nas ciepłym , a później słodkim
poczęstunkiem . Każdy z uczestników otrzymał pamiątkowy dyplom – certyfikat uczestnictwa
w Dziesiątej Jubileuszowej Pielgrzymce Narciarskiej Beskidzką Drogą Św. Jakuba .

Za wspólne wędrowanie , wspólną modlitwę
i wspólne radowanie serdeczne Bóg zapłać.
Zapraszamy za rok
i do zobaczenia na szlaku.
Buen Camino.

NIECH APOSTOŁ WAS PROWADZI.

Zdjęcia do Pobrania.

"Stara Europo: odnajdź siebie samą! Bądź sobą! Odkryj swoje początki! Tchnij życie w swoje korzenie! J.P II "

"Niech Apostoł was prowadzi."